Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Álom Háló Kft., (székhely: 2200 Monor, Zólyom utca 86.; adószám: 24313533-2-13; képviseli: Makráné Sztanó Éva ügyvezető; továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
- Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.haloszobastudio.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren keresztül történik.
1.2. A www.haloszobastudio.hu weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a “Kosár tartalmának megrendelése” ikonra kattintás megerősítésével jön létre. A felek között ily módon – magyar nyelven – létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 3 (három) hónapig őrzi. A szerződés és egyben a megrendelés véglegesítése minden esetben telefonon keresztül történik.
1.4. Ügyfélszolgálat: Telefon: +36 20/255-30-05 (hétfőtől péntekig: 10-18 óráig) E-mail: xxxx@xxxx
- A megrendelés
2.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Web áruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz. Vevőszolgálatunk adatait az előző pontban találja.
2.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, az adott termék bruttó eladási ára. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
2.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
2.4. A megrendelést a Szolgáltató az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.5. Az Ügyfél a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
2.6. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (automatikus e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik. A megrendelés véglegesítése telefonon keresztül történik, a vételi ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül, e megbeszélést minden esetben a Szolgáltató kezdeményezi.
- Szállítási és fizetési feltételek
3.1. A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő vagy a telefonon keresztül megbeszélt időpontban szállítja ki az Ügyfél által a megrendelés során jelzett szállítási címre. A megrendelt terméket az Ügyfél – előzetes jelzés alapján – személyesen is átveheti a Szolgáltató üzleteiben is. (https://haloszobastudio.hu/kapcsolat/)
3.2. Szolgáltató a megrendelt árut előre egyeztetett időpontban szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.
3.3. A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
3.4. Megrendelések esetében a Szolgáltató a szállítással egyidejű készpénzes fizetést alkalmaz (utánvét), vagy opcionálisan banki előre utalási lehetőséget biztosít. A szolgáltató lehetőséget nyújt bankkártyás fizetésre is üzleteiben.
3.5. Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Sérülésmentes, bontatlan, eredeti szállítmánynak csak az minősül, ami eredeti, bontatlan csomagolásban érkezik meg Megrendelő részére. Amennyiben az Ügyfél bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.
3.6. A házhozszállítás díja a webáruház felületen a díj kalkulátorunk segítségével kiszámolható Pest megyei szállítási cím esetén. Vidéki címre való kiszállításkor telefonon vagy e-mailen keresztül tudunk pontos szállítási díjat mondani. Ha az Ügyfél elfogadja a szállítási díjat is, akkor lesz csak véglegesítve a megrendelés. Ezért is tüntettük fel a 2.6. pontban, hogy a megrendelés véglegesítése kizárólag telefonon keresztül történik, amikor az Ügyfél teljes mértékben informált.
3.7. Szállítási kategóriákon belül Budapest szállítási körzetnek tekinthető minden olyan közterület, amely Budapest közigazgatási határán belül helyezkedik el.
3.8. Minden olyan megadott szállítási cím, amely Budapest közigazgatási határán kívül esik „vidék” menüpont alatt érhető el a szállítási kalkulátor lenyíló menüjében.
3.9. Szállítási határidő
A szállítási határidő termékenként és termék méretenként is eltérő lehet. A Szolgáltató által közölt szállítási határidő adatok tájékoztató jellegűek és az eddigi szállítási határidők tapasztalatai szerint lettek meghatározva. Átmeneti készlethiány, nemzetközi szállítmányok késése vagy egyéb előre nem látható okokból a matrac és ágykeret webáruház által közölt szállítási határidő a megadottól eltérhet. A szolgáltató által megadott eredeti szállítási határidő Szolgáltató részéről egyszer 10 munkanappal különösebb indoklás nélkül meghosszabbítható. Ennél hosszabb várható szállítási késedelmet Szolgáltató köteles Megrendelő felé írásos formában közölni. Felek megállapodnak abban, hogy a szállítási késedelem mértéke az eredeti szállítási határidőn felül – a megfelelő, írásos tájékoztatás mellett – nem haladhatja meg a 45 munkanapot.
- Garancia, szavatosság
4.1. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadóak. A fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül az Ügyfél cseregaranciával élhet, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
4.2. Az Ügyfél részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja, e-mailen írásban (Mail:) vagy postai úton levélben történik. (Postai cím: 2200 Monor, Zólyom utca 86.)
4.3. Amennyiben az Ügyfél jogosult a befizetett összeg vagy annak egy részének a visszafizetésére, az elbírálástól (elbírálás emailen történik a panasztól számítva 15 naptári napon belül) számítva 8 munkanapon belül köteles a Szolgáltató a Vevő által írásban megadott számlára átutalni.
- Pénzvisszafizetési garancia
Szolgáltató a törvényi kötelezettségén túl további visszavásárlási vagy pénzvisszafizetési garanciát nyújthat egyes termékekre folyamatos vagy időszakos jelleggel. Pénzvisszafizetési garancia kizárólag csak a pénzvisszafizetési garancia logóval megjelölt termékekre vonatkozik és az egyes termékek az akcióban meghatározott méreteire érvényes. Egyedi és a nem szabvány méretű termékekre a pénzvisszafizetési garancia nem vonatkozik! A pénzvisszafizetési garancia, mind a webáruházban, mind pedig az egyes üzletekben megrendelt, termék esetében érvényes. Tekintettel, hogy egy új matrac megszokása sok esetben akár heteket is igénybe vehet, így a pénzvisszafizetési garancia a vásárlástól, számított 15. naptól vehető igénybe, kiszállított termék esetében pedig a kiszállítás napjától számított 15. naptól. A vásárlástól számított 60. naptári napig a matracnak és egyéb textil termékeknek tisztán, becsomagolva és sérülésmentesen kell, visszaérkeznie annak rendeltetési helyére visszajuttatni. Ezen időszak után a termékre a pénzvisszafizetési garancia nem érvényes. Kizárólag a cégünk által jótállási jeggyel, megrendelő nyomtatvánnyal, számlával érvényes a garancia. A pénzvisszafizetési garancia időtartama alatt a matrac szakszerű visszaszállításáról, minden esetben Vásárló gondoskodik, az ebből felmerülő költségek és egyéb terhek Vásárlót terhelik! A gondatlan használatból, a visszaszállításból vagy bármilyen más okból eredő bármilyen sérülés vagy szennyeződés esetén az átvevő üzletben/raktárban kollégáink jegyzőkönyvet vesznek fel és megtagadhatják a matrac átvételét. A matrac bárminemű sérülése, szennyezettsége esetén Szolgáltató nem köteles a pénzvisszafizetési garanciával kapcsolatos helytállásra. A matrac eredeti számlán szereplő vételárának visszafizetése a visszaszállítást és a termék átvételét követő 8 munkanapon belül a vásárláskor/megrendeléskor vagy a pénzvisszafizetési garanciával kapcsolatban írt levélben vagy email-en megadott a Vásárló nevével identikus bankszámlára kerül átutalásra.
- Egyebek
6.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
6.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
6.3. A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.
6.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
6.5. A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendeletre hivatkozva a www.haloszobastudio.hu internetes webáruház higiéniai termékeknek tekinti a következő termékcsaládokat: matracok, párnák, matracvédők, ágyneműk. Tekintettel, hogy a higiéniai termékek esetén (fogkefe, golyós dezodor, alsónemű) a termék vérrel, vizelettel, izzadsággal, testnedvekkel és egyéb szennyeződéssel szennyeződhetnek, a www.haloszobastudio.hu internetes webáruház által szállított és fent felsorolt termékcsaládokat a termék védőcsomagolásának felbontása után a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletre hivatkozva nem áll módunkban visszavenni, visszavásárolni és a vételárat visszafizetni.
6.6. 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
6.7. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek – értékhatártól függően – a Pesti Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
- Honlapunk használatakor Ön elfogadja az alábbi feltételeket, függetlenül attól, hogy azokat elolvasta-e vagy sem. A használati feltételek nem ismerete nem mentesít senkit a felelősség alól, nem lehet semmilyen hivatkozás alapja, ha azokat megszegte és ebből kifolyólag haloszobastudio.hu portálnak és/vagy üzemeltetőjének bármilyen természetű kára, vagy hátránya keletkezik. Ebben az esetben az ügy jogi úton kerül rendezésre.
Felhívjuk figyelmét, hogy a portálon és a hírlevélben megjelenő cikkek, információk nem helyettesítik a szakszerű orvosi ellátást és tanácsadást, továbbá nem képezhetik szakmai tanácsok és ajánlások alapját. Az Ön felelőssége az is, hogy az itt olvasottakat hogyan értelmezi és hasznosítja. A honlapon található adatokért, illetve információkért, valamint azok felhasználásából eredő esetleges károkért és hátrányokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
További jó ”böngészést” kívánunk. Bízunk benne, hogy Nálunk megtalálja álmai hálószobájához a kiegészítőket.
Álom Háló Kft.